-
Ihanneasiakkaan tunnistaminen
Ihanneasiakkaan tunnistaminen on avain onnistuneeseen markkinointiin. Oletko koskaan miettinyt, miksi jotkut yritykset onnistuvat puhuttelemaan asiakkaitaan paremmin kuin toiset? Tässä artikkelissa opit, kuinka…
-
Sisältöstrategia – avain ihanneasiakkaan tavoittamiseen
Sosiaalisen median tehokas käyttö vaatii suunniteltua ja hyvin aikataulutettua sisältöä. Siksi tarvitset sisältöstrategian, joka vie yrityksesi viestintää tehokkaasti oikeaan suuntaan. Miksi, minne…
-
Valokuvat herättävät mielenkiinnon
Valokuvat herättävät mielenkiinnon ja vahvistaa brändiäsi. Kuvien merkitys markkinoinnissa on kriittinen yrittäjille, jotka etsivät tapoja tehostaa viestintäänsä ja tavoittaa juuri oikeat asiakkaat.…
-
Some ja sisältöstrategia
Kun aiemmin tein somea, minulla oli aina lukematon määrä ideoita, joita jakaa: videoita, kuvia ja tekstejä – ainut vaan, että ne olivat…
-
Sisältöstrategia yrityksellesi
Tuntuuko siltä, että somen päivittäminen vie liikaa aikaa? Mietitkö usein, että jotain sinne pitäisi kirjoittaa, mutta kunnollisia – tai ainakaan pitkän tähtäimen…
-
Muutos ja kasvu
Miten brändisi ja someviestintäsi ovat kehittyneet vuosien aikana? Milloin olet viimeksi pysähtynyt miettimään, miten yrityksesi on muuttunut vuosien saatossa? Entä somemarkkinointi? Onko…
-
Asiat tapahtuvat syystä
Sanoin alkuvuonna 2024, että haluaisin olla toisille yrittäjille avuksi, mutta heidän tavoittaminen tuntui haastavalta. Sitten näin somessani ilmoituksen syksyllä alkavasta sisällöntuottajan tutkinnosta…
-
Kuvien merkitys ensivaikutelmassa
Kuvat luovat ensivaikutelman, joka voi johtaa syvempään kiinnostukseen ja sitä kautta sitoutumiseen yrityksesi tarjoamiin palveluihin. Visuaalinen sisältö on usein ensimmäinen asia, johon…
-
Sisältöstrategia
-
PR-kuvaus