Olet alasi ammattilainen – annetaan sen näkyä ✨

  • Ihanneasiakkaan tunnistaminen

    Ihanneasiakkaan tunnistaminen on avain onnistuneeseen markkinointiin. Oletko koskaan miettinyt, miksi jotkut yritykset onnistuvat puhuttelemaan asiakkaitaan paremmin kuin toiset? Tässä artikkelissa opit, kuinka…

  • Sisältöstrategia – avain ihanneasiakkaan tavoittamiseen

    Sosiaalisen median tehokas käyttö vaatii suunniteltua ja hyvin aikataulutettua sisältöä. Siksi tarvitset sisältöstrategian, joka vie yrityksesi viestintää tehokkaasti oikeaan suuntaan. Miksi, minne…

  • Valokuvat herättävät mielenkiinnon

    Valokuvat herättävät mielenkiinnon ja vahvistaa brändiäsi. Kuvien merkitys markkinoinnissa on kriittinen yrittäjille, jotka etsivät tapoja tehostaa viestintäänsä ja tavoittaa juuri oikeat asiakkaat.…

  • Some ja sisältöstrategia

    Kun aiemmin tein somea,  minulla oli aina lukematon määrä ideoita, joita jakaa:  videoita, kuvia ja tekstejä –  ainut vaan, että ne olivat…

  • Sisältöstrategia yrityksellesi

    Tuntuuko siltä, että somen päivittäminen vie liikaa aikaa? Mietitkö usein, että jotain sinne pitäisi kirjoittaa, mutta kunnollisia – tai ainakaan pitkän tähtäimen…

  • Muutos ja kasvu

    Miten brändisi ja someviestintäsi ovat kehittyneet vuosien aikana? Milloin olet viimeksi pysähtynyt miettimään, miten yrityksesi on muuttunut vuosien saatossa? Entä somemarkkinointi? Onko…

  • Asiat tapahtuvat syystä

    Sanoin alkuvuonna 2024, että haluaisin olla toisille yrittäjille avuksi, mutta heidän tavoittaminen tuntui haastavalta. Sitten näin somessani ilmoituksen syksyllä alkavasta sisällöntuottajan tutkinnosta…

  • Kuvien merkitys ensivaikutelmassa

    Kuvat luovat ensivaikutelman, joka voi johtaa syvempään kiinnostukseen ja sitä kautta sitoutumiseen yrityksesi tarjoamiin palveluihin. Visuaalinen sisältö on usein ensimmäinen asia, johon…

  • Sisältöstrategia

  • PR-kuvaus