Tiedätkö sinä kuka on unelma-asiakkaasi?
Kenelle haluat kohdentaa palvelusi, minkälaista sisältöä voit tehdä tavoittaaksesi juuri sinun unelma-asiakkaasi?
Mietitään yhdessä minkälaiseen tarkoitukseen valokuvat on tarkoitus tehdä ja luodaan sun asiantuntijuudestasi kertovat valokuvat sekä suunnitelma kotisivuja tai sosiaalista mediaa varten. -Katri
Kuvat osa asiantuntijuuttasi
Kirjoittaessasi kotisivuille tai sosiaaliseen mediaan asiantuntijatekstejä on tärkeää että kuvat on kuvattu juuri sinun yrityksen brändiä sekä asiantuntijuuttasi silmälläpitäen.
Aktiivisella ja ennakkoon suunnitellulla päivittämisellä sosiaalisessa mediassa tavoitat oman unelma-asiakkaasi.
Kuvat kertovat
- teistä turvallisena toimijana
- asiakkaille tarjoamastanne palvelusta
- uusille työntekijöille yrityksenne yhteishengestä
Mun yritys on olemassa, jotta voin olla sun apunasi kun pohdit tapoja tavoittaa unelma-asiakkaasi. -Katri
Sinulle
- joka haluat luoda brändin, joka kertoo asiantuntijuudestasi
- joka haluat edistää asiakaspalvelun toimivuutta kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa
- joka haluat luoda mielikuvan yrityksesi arvoista uusien työntekijöiden tai yhteistyökumppanien haalimisessa
—-
Pysy ajantasalla kaiken suhteen mikä sinun tulee tietää.