Olet alasi ammattilainen – annetaan sen näkyä ✨

Tiedätkö sinä kuka on unelma-asiakkaasi?

Kenelle haluat kohdentaa palvelusi? Minkälaista sisältöä voit luoda tavoittaaksesi juuri sinun unelma-asiakkaasi?

Mietitään yhdessä minkälaiseen tarkoitukseen valokuvat on tarkoitus tehdä ja luodaan asiantuntijuuttasi esittelevät valokuvat sekä suunnitelma kotisivujesi tai sosiaalisen median sisältöön. -Katri

Kuvat osa asiantuntijuuttasi

Kirjoittaessasi kotisivuille tai sosiaaliseen mediaan asiantuntijatekstejä on ensiarvoisen tärkeää, että kuvat on otettu yrityksesi brändi ja asiantuntijuus mielessä. Laadukkaat ja brändiäsi tukevat kuvat eivät ainoastaan vangitse katsojan huomiota, vaan ne myös vahvistavat viestisi vaikutusta.

Aktiivisella ja ennakkoon suunnitellulla sosiaalisen median sisällön päivittämisellä voit tavoittaa unelma-asiakkaasi ja erottua kilpailijoistasi.

Kuvat kertovat

  • teistä turvallisena toimijana
  • asiakkaille tarjoamastanne palvelusta
  • uusille työntekijöille yrityksenne yhteishengestä

Mun yritys on olemassa, jotta voin olla sun apunasi kun pohdit tapoja tavoittaa unelma-asiakkaasi. -Katri

Sinulle joka haluat

  • luoda brändin, joka kertoo asiantuntijuudestasi
  • edistää asiakaspalvelun toimivuutta kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa
  • luoda mielikuvan yrityksesi arvoista uusien työntekijöiden tai yhteistyökumppanien haalimisessa